• Dit evenement is voorbij.

Pubgolf EnAct

mei 9 @ 9:00 pm - 11:00 pm

Beste leden van SV EnAct,

Hou je stevig vast, want het is tijd om de kroegen van Enschede te veroveren op een wel heel bijzondere manier! SV EnAct presenteert de enige echte PUBGolf Night. We ruilen onze studieboeken in voor golfclubs en onze lesstof voor liters bier, want laten we eerlijk zijn, bier is net zo belangrijk als de colleges zelf!

Wat staat je te wachten:
– 🏌️‍♂️ Een kroegentocht met een twist: Navigeer door de stad en neem hilarische uitdagingen aan in elke kroeg.
– 🍺 Bierproeverij: Ontdek en proef verschillende bieren bij strategische stops langs de route.
– 🏆 Fantastische prijzen: Voor de beste golfers en de meest creatieve outfits.

We dagen jullie uit om je beste golfoutfit aan te trekken en een team van pro-bierdrinkers samen te stellen. Of je nu een golfexpert bent of gewoon van een biertje houdt, deze avond is voor iedereen!

We kijken ernaar uit om samen met jullie de kroegen af te struinen en te proosten op een onvergetelijke PUBGolf-avond. Tot dan!

Datum:
mei 9